poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Salon kosmetyczny we własnym domu? Poznaj sklep importmania.pl

Cześć :)

Zawsze stroniłam od wymyślnych urządzeń - czy to kosmetycznych czy elektronicznych. Fakt, sięgałam po prostownicę czy suszarkę, ale kto by sobie z nimi nie poradził? Wszystko się zmieniło, kiedy zaczęłam naukę na kierunku Technika Usług Kosmetycznych. Przyszło nam nie tylko umieć obsługiwać wszelkiego rodzaju kombajny i głowice, ale także znać specyfikę i schematy danych zabiegów. Przecież ultradźwięki znacznie różnią się od prądów, te zaś można podzielić na stałe, zmienne, impulsowe itd. Sonoforeza to nie jonoforeza, jonoforeza zaś nieco różni się od galwanizacji. Dla niejednej osoby może stanowić to czarną magię. Okazuje się jednak, że nie trzeba mieć odpowiedniego wykształcenia, aby we własnych czterech kątach cieszyć się efektami specjalistycznych zabiegów.

Importmania to sklep oferujący wiele produktów z dziedziny kosmetyki. Znajdziemy w nim specjalistyczny sprzęt mogący stanowić wyposażenie salonów, np. peelingi kawitacyjne https://importmania.pl/pol_m_Urzadzenia-kosmetyczne_Do-salonu_Peeling-kawitacyjny-174.html czy wapozony, jak również urządzenia do użytku domowego. Warto zainteresować się derma rollerami, bezprzewodowymi peelingami kawitacyjnymi czy darsonvalem.

Mniej wprawione osoby na pewno ucieszy fakt, że urządzenia pogrupowane są w zależności od potrzeb skóry. Ponadto przedstawiona jest specyfika ich działania oraz - co dla mnie najważniejsze - przeciwwskazania do danego zabiegu. Nic nie jest tak istotne jak nasze bezpieczeństwo.
W sklepie znajdziemy również akcesoria do ćwiczeń, artykuły biurowe, do domu i ogrodu. Jest w czym wybierać.

Znacie ofertę sklepu Importmania? Posiadacie w domu podobne urządzenia kosmetyczne czy macie obawy przed ich stosowaniem? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

84 komentarze:

  1. Peeling-kawitacyjny muszę sobioe kiedy kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Już przeglądam jego ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sklepu nie znam ale fajnie że produkty są pogrupowane pod względem potrzeb użytkownika, już idę zobaczyć co mają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu. PIerwszy raz słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Zerknę co tam mają w ofercie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące miejsce, zajrzę tam i sprawdzę co jeszcze mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku byłam w lekkim szoku, gdy na zajęciach miałam okazję po raz pierwszy używać tych wszystkich sprzętów :) Sklepu niestety nie znam.
    Fajnie, że można wykonać wiele zabiegów w domu, ponieważ w salonach są koszmarnie drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam akurat szybko zaczęłam się garnąć do tego sprzętu :)

      Usuń
  8. Oo nie słyszałam o tym sklepie ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Zaraz zajrzę do linku i zobaczę co ciekawego mają w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oferty sklepu nie znam, ale zaraz sobie zobaczę :) Jestem ciekawa urządzeń stosowanych w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajną opcją, gdy nie mamy czasu bądź środków, aby korzystać z usług salonów kosmetycznych :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy sklep, lece odwiedzic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te domowe peelingi bardzo dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o nich słyszę, ale już wchodzę zobaczyć co tam mają ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe :) chociaż ja nie odważyłabym się zrobić sobie peelingu kawitacyjnego.. dla mnie to właśnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki diabeł straszny. Wszystko jest kwestią wprawy :)

      Usuń
  15. Nie znam tego sklepu, dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie skorzystam, ale dobrze wiedzieć, że coś takiego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie poznam ofertę tego sklepu :) Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam sklep od jakiegoś czasu i już jestem skuszona na zakupy (ciągle tylko brak kasy) mają fajne ceny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno to kasa, a drugie to jeszcze trzeba się na coś zdecydować. Oferta jest dość bogata :)

      Usuń
  19. Pierwszy raz widzę to urządzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest, ale zawsze trzeba mieć na uwadze przeciwwskazania do stosowania :)

      Usuń
  20. peeling kawitacyjny od dawna mnie kusi aby kupić sprzęt do jego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale bardziej mam ochotę na derma roller :)

      Usuń
  21. Miejsca nie znam, ale ja lubię takie urządzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie przejrzę ofertę tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam ten sklep i ma naprawdę ciekawą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sklepu nie znam, ale chętnie przejrzę jego ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie to bardzo zaciekawiło i już miałam kupić ale poczytałam trochę opinii o sklepie i nie były one zbyt korzystne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam pozytywne, ale było to już jakiś czas temu.

      Usuń
  27. Zaciekawiłaś mnie tym sklepem, idę przejrzeć ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam domowe zabiegi kosmetyczne i często sama wykonuję sobie różnego rodzaju maski, niskie stężenia kwasów, "rollowanie" itp i od długiego czasu baaaardzo kusi mnie urządzenie do kawitacji :D
    Super, że pokazałaś gdzie można to nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wprowadzasz takie zabiegi do swojej pielęgnacji. Skóra na pewno będzie za to wdzięczna :)

      Usuń
  29. Osobiscie nie znam tego sklepu, ale mysle, ze fajnie miec jakies urzadzenie kosmetyczne i w domowym zaciszu dbac o urode :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedynym urządzeniem, jakie w domu mam, to suszarka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy odważyłabym się na zabieg w domu, ale sklep chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie miała z tym problemów :) Jednak trzeba mieć na uwadze kilka czynników :)

      Usuń
  32. Chętnie przejrzę co tam mają ciekawego w sklepie, bo nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie urządzenie do kawitacji musi być super! W zaciszu domowym można wykonać profesjonalny zabieg, świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja muszę koniecznie zapoznać się z ofertą tego sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.