sobota, 4 listopada 2017

Modowa Iwonka: wishlista z Zaful

Cześć :)

Zapewne nieraz byliście naocznymi świadkami lub widzieliście w internecie filmiki przedstawiające sceny związane z "rzuceniem" nowego towaru do sklepu. Bójki, przepychanki, krzyki - niczym z filmu akcji.Nic dziwnego, w końcu chcemy kupić dużo i tanio. Ciekawe promocje możemy znaleźć także online, bez konieczności wychodzenia z domu. Jedną z propozycji przedstawia sklep Zaful, w którym w dniu 11.11. odbędzie się tak zwany "Double 11". Co ciekawego wpadło mi tym razem w oko?


KLIK                                                             KLIK

Pogoda nas nie rozpieszcza, wiec ciepły sweterek zawsze znajdzie zaszczytne miejsce w mojej szafie.



KLIK                                                              KLIK

W samym sweterku na spacer nie wyjdę, więc okrycie wierzchnie jak najbardziej się przyda. Lubię kratę, więc coś w podobnym designu chętnie bym przygarnęła.


KLIK                                                                   KLIK

Mała rzecz, a jakże ważna. Bardzo dużo ciepła tracimy od głowy, więc trzeba ją dobrze zabezpieczyć.

Nie da się ukryć, że oferta sklepu jest ogromna, więc ciężko wybrać kilka interesujących rzeczy. Ile razy bym jej nie przeglądała, tylekroć znajduję coś nowego. 
Dajcie znać co Wam się podoba i co widzielibyście u siebie :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

106 komentarzy:

  1. cool choices my dear :D

    NEW COOKING POST | Apple, Cinnamon and Oporto Wine Cake! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary płaszczyk wygląda w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy sweterek wyglądałby cudnie na mojej przyjaciółce :). Można się na prezent zastanowić ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy sweter jest czadowy, wiem bo mam tylko w innym kolorze. Chętnie przygarnęłabym i w takim. Płaszcz w kratę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że na żywo też jest fajny :)

      Usuń
  5. Szary płaszczyk jest mega piękny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się płaczyki. Chętnie kliknę po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterki skradły mi serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepły sweter to must have na jesień :) Zobaczę te z pierwszego zdjęcia, bo wygladają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takimi ciuszkami jesień Ci nie straszna. :D
    $8.37, $6.14, $38.99, $43.99

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne są te płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny szary płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne sweterki, czapki również w moim guście, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pokręcony sweterek wydaje się być bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapki bardzo lubię, już mam nową na ten sezon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam same stare, więc przyda się coś nowego :)

      Usuń
  15. Poklikane :)
    Poklikasz tez u mnie Bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten płaszcz w kratę wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterki są super :) mam podobny płaszczyk do tego popielatego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek, pierwszy rządek i po prawej no boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Współpracowałam kiedyś z ZAFUL i muszę przyznać, że jest to naprawdę fajny internetowy sklep :) A promocji rzeczywiście można znaleźć sporo. Najgorzej, jednak trafić z rozmiarem ;p
    Sweterki i sweterki. Wszędzie je widać, ale co się dziwić. Pogoda nie rozpieszcza. A o ciepełko przecież trzeba zadbać :)
    U mnie ciężko jest trafić z ładnym płaszczykiem. Mało co mi się podoba. Te również nie przypadły mi do gustu :(
    Nie lubię nosić czapek. Sama nie wiem, dlaczego. Po prostu czuję się w nich dosyć głupio. Ale no nie ukrywajmy. Są potrzebną i ważną rzeczą :)
    Rzeczywiście trudno się u nich zdecydować, skoro widzi się tyle pięknych rzeczy :)
    Pomagam i klikam! 16.49; 22.99; 38.99; 43.99; 8.37; 6.12 :)

    Owocnej współpracy życzę :)

    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za kliki i tak wyczerpujący komentarz :) Niestety to prawda z tymi rozmiarami. Czasami S okazuje się większe niż XL lub dwie rzeczy o identycznych niby wymiarach okazują się potem zupełnie różne.

      Usuń
  20. Oba płaszczyki są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rzeczy. Sweterki cudo :)
    kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się jasna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam produkty z Zaful, zawsze można znaleźć coś fajnego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment jest ogromny, gorzej z rozmiarami :)

      Usuń
  24. Ja ostatnio zaopatruje się w ubrania tylko w sh.swetry kurtki itp. A bieliznę rajstopy skarpety tylko nowe kupuje. Ceny ubrań dobrej jakości np. Z kaszmiru są zaporowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sh niejednokrotnie można znaleźć perełki :)

      Usuń
  25. Ale piękny ten płaszcz w kratę i czapki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post dear!You have amazing blog.
    Do you want we to follow each other? Let me know <3
    Visit me,Coccinella

    OdpowiedzUsuń
  27. Mają naprawdę fajne ubrania :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam jesień za ciepłe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jesienią nie przepadam, ale swetry to konieczność :)

      Usuń
  29. Ja akurat nie jestem osobą, która chce kupić dużo i tanio. Wolę nabyć drogi sweter z dobrego materiału niż kilka takich, które wcale mnie nie ogrzeją, a kosztują grosze :) Może dlatego omijam takie strony z daleka, choć nie oceniam asortymentu, bo nigdy nic od nich nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i oczywiście szanuję takie podejście :)

      Usuń
  30. Dla mnie sweterki wygrywają ;D Uwielbiam je nosić jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiałabym się bez nich obejść w te ziemne dni :)

      Usuń
  31. WOOOW te sweterki wyglądają tak uroczo :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wybór , szczególnie płaszczyk w moim guście , mam sporo rzeczy z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje nowości mnie zadowolą :)

      Usuń
  33. Super propozycje, płaszczyk jest extra!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o zapoznanie się z treścią wpisu.

      Usuń
  34. Nic tylko życzyć by whilista się sprawdziła :) Ja tym czasem zerknę na tą jasną czapkę bo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szary sweter i płaszczyk są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się drugi sweterek :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam rzeczy od nich, mam kilka i jestem mega zadowolona :)

    Dwa pierwsze sweterki są świetne, ten plaszcz w kratkę również <3

    poklikane :)
    proszę o kliki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania są dobre, jednak trzeba patrzyć na rozmiary :)

      Usuń
  38. Jakbyśmy kupiły te czapki to mama byłaby najbardziej z nich zadowolona xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama nie cierpi chodzić w czapkach, ale zawsze przypomina, że ja i siostra mamy je nosić :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.